ReBloom’s fem sinnen

återbruka femsinnen företagssinnen hållbart loppis secondhand varumärkesbyggnad varumärkessinnen vintage

Har ni hört talas om att relationen till ett varumärke blir starkare när sinnen blandas in? Hur doftar, smakar, känns, låter och ser då ReBloom ut? Jag behövde inte fundera särskilt länge. ReBloom är så starkt för mig på alla vis.  


Om vi börjar med hur ReBloom doftar så är det definitivt lavendel 💜 Lugn och ro med välbehag och drömsk doft som man vill andas in med ögonen stängda.

 



Hur det smakar? Absolut kaffe och kaka. Så självklart med fika vid fältet där vid ladan. 

Så hur känns det? För mig är ReBloom lite som bomull ~ mjukt, lätt och fluffigt.

När jag tänker på hur ReBloom låter så hör jag lugnet, tystnaden, friheten, fåglarna och naturen vid ladan. Men jag hör också en kvinnoröst sjunga starka låtar.

 

Avslutningsvis hur ser ReBloom ut? Återbrukat, grönt, hållbart, blomstrande, gediget och unikt. Lite som på dasset mitt ☺️


Äldre post


Lämna en kommentar

Var god observera att kommentarer inte publiceras förrän de har blivit godkända